星期三, 9月 20, 2017

【越南另類選擇】

【越南食印度菜】【超平!】

來越南旅行, 唔係只係食越南菜 , 咁悶咩.....! 在越南美食多樣化 , 你想食乜都有, 而且價錢吸引。
最近韓風一樣直迫越南 , 攪到所有韓燒餐廳大排長龍. 
老實講 , 在越南食韓燒一點都唔貴 , 好多商鋪都用任食形式去吸引顧客來....! 大約港元 $100 食到你夠, 又有甜品區 . 雪糕最醒胃......!
間間韓燒都滿座


除左韓燒之外,我自己就喜歡食印度菜,在越南的印度餐廳,一般會在遊客區附近找到的。因為本地人是不多會食印度菜。你唔好一聽到餐廳在遊客區,就一定好貴!千萬不要用香港的思維套在越南上。



我哋3個人去這間印度餐廳,都只不過係佰幾蚊落樓咋!你話住係香港,係唔係好可憐哦!

印度咖哩果然好有水準,我今次點這客是蔬菜芝士咖哩,
味道比較淡口。配埋蒜蓉印度烤餅,的確有新意!


在越南你所見到的印度餐廳,都是印度人親自主理的,所以食物質素都一定有保證。我自己就最鐘意食印度燒鷄,出面香口,裡面嫩滑!

如果大家都準備來越南,可以來試試。

餐廳資料:
Gadesh India Restaurant -  http://www.ganesh.vn 在越南有7間分店
Taj Grill India Restaurant - 芽莊市 , 頭頓市 
Sumo BBQ - sumobbq.vn - 胡志明 , 河內
Lau Mam Ba Du - 有火鍋 , 有燒烤兩種選擇




沒有留言: