星期二, 9月 12, 2017

[越南教室] [峴港超市之外....還有你?]

[峴港超市之外還有......! ] [越南教室]


Big C 由於在峴港是一間歷史悠久的超市, 坐落在一個比較舊的商場內, 而四周商場的店舖都比較舊式. 在地下只見一間 Highland Coffee 比我Hea......! 商場內食店選擇少. 雖然Big C 對面正正是 Parkson 百貨, 但這兩座商場都有少少過時的感覺. 

但係我介紹大家在Big C 另一面就有一個地道市場, 名叫 Con Market , 在市場裡面有多間食店, 又有賣新鮮果汁的, 唔駛問我更係飲我最鍾意的 Avocada (牛油果汁) , 嘩........! 見到有越南米紙包串燒, 好味道! 





市場內都有韓國人光顧, 另外有雜貨店, 賣很多古靈精怪貨品, 我們就買了越南出名,實淨好穿的越南拖鞋。 

又如果鍾意影本地人的生活寫照, 這裡一定合你心意.
在這裡有.....有水果店舖, 紅肉火龍果多的事, 又大又平! 


[越文教室] : 如果大家想問: "這個一Kg 幾錢 ......?" (Cái này một kilogram bao nhiêu ? ) 

由於 Big C 是非常近機場,坐的士只需十分鐘,可以去完超市就直接出機場。來Big C 超市買完必買物食品外,  行去對面馬路走入Con Market食飽飽, 再絲絲然 出機場都得。


超市資料:  Big C supermarket 
255-257 Hùng Vương, Vĩnh Trung, Thanh Khê, Đà Nẵng, 越南

營業時間: 08:00 - 22:00

Con Market : 318 Ông Ích Khiêm, Hải Châu 2, Đà Nẵng, 越南
營業時間: 06:00 - 20:00
































沒有留言: