星期四, 11月 10, 2016

越南公厠文化!


越南公厠文化!

公厠去得多,但我從未去過公厠是要換指定拖鞋進入。在越南胡志明1郡附近, 有個公園叫Tao Dan Park, 你就可以大開眼界, 去厠所前要你乖乖地換對尊用拖鞋先. 入到去赫死你......!



嘩..嘩..! 竟然靚到不得了. 點解既? 好多人都成日問我, "越南好落後, 厠所係唔係好污糟架?"如果你咁諗就大錯特錯, 我敢同你講厠所在越南來說, 有八至九成是清潔乾淨, 而且厠格有鮮花裝飾,格格有厠紙, 地下絕對唔會濕濕淋淋.越南一向比人感覺落後,但係我在越南去過好多厠所睇過。 甚至乎試過坐長途車, 在中途站內的厠所都有拜訪過,裡面感覺地下乾爽冇濕滑, 無異味,有大大字寫明厠紙不可放入馬桶,因此不見有淤塞的現象。 
**何解我國已發射火箭上太空,但是一個小小的厠所仍然攪到臭氣滿天。




換對厠所尊用拖鞋先!



沒有留言: