星期五, 10月 28, 2016

在越南無冷氣, 無電視的民宿, 爽呀!


冇電視....冇冷氣....回歸自然的民宿!


隨著旅遊方式的發展,自由行已成為一般兩口子的首選,相信大家選擇入住種種類型的酒店

經驗都不少,而今日想介紹大家試下這間小小鄉村homestay.


這個Village位於芹苴市,芹苴是一個仍然富有鄉村生活的地方,而這間Village就是在芹苴的村落。四圍都被米田包圍,村內有7間獨立小屋,全部用竹 和稻草建成, 

而有兩樣野是香港人唔可以無的,"就是電視和冷氣"。


你可能會問,咁咪好熱?咁成晚咪好悶?
如果你真係咁諗就錯哂



在芹苴下午陽光充沛

在太陽下面好曬,但到入夜較涼快。其實講你都唔信,原來用竹和稻草做的屋,係好清涼架!微風輕吹,坐在露台的我都訓著了。到晚上會有點寒意,訓覺時把蚊帳落下,就冇有怕啦!所以冇冷氣絕對冇問題。


由於這裡都是歐洲人住較多,所以到晚上大家會坐在飯桌飲下啤酒,分享下大家的旅程。大家的旅遊經驗。我哋就遇到一對澳洲夫婦,他們可以停薪留職,去越南和柬埔寨長達6個月先返澳洲。真羡慕!
民宿為旅客準備不同活動,
慢慢再同你一一去睇睇......!!!

這就是酒店LOBBY

民宿為了使旅客完全放低繁榮鬧市的緊張壓力,因此這裡是冇電視提供,唯一晚上的娛樂就是吹水




在下午食過午飯來過小休, 確實人間一大樂事


這位小朋友日日都訓得好舒服!

沒有留言: